Tjenesten Tjenesten brugerprofil blev ikke logget på. Brugerprofilen kan ikke indlæses.

Billede når brugerprofilen er ødelagt af AVGMøder du denne fejl, har du og bruger (eller har brugt) AVG antivirus. 

Denne påstand er baseret ud fra, at ALLE computere vi har lavet med denne fejl, ca. 50 i skrivende stund, på nær 3, brugte AVG. De 3 andre var 2 harddiske defekt, den sidste havde brugt AVG.

 

Vi snakkede med Erik fra den lukkede Expert i Hadsten, og han var enig, de har oplevet samme fejl ude i Randers hvor han arbejder.

Der er 4 måder at lave dette på. Men kun en rigtig.

Vigtigst er at få dine data, så som dokumenter, billeder mm. Ud.

  1. Lave en ny midlertidig bruger, evt. lås administrator bruger op med denne kommando i command promt : ” net user administrator /active:yes.” Træk herefter data ud, og reinstallere.
  2. Prøv at bruge den medlagte Windows dvd og repair (advarsel – vi har sen denne metode kan slette den defekte brugerprofil og du dermed ikke får dine data.
  3. Der er flere guider hvor man kan lave nogle databaseændringer i regedit.
  4. Den rigtige : Slet alt, reinstallere.

Husk : Tjek harddisken evt. med en overflade skanning.

Vi anbefaler en reinstallation. ALLE de ”hurtige” fix (dvs 2+3) kommer igen efter 1-2 måneder, selvom AVG afinstalleres.

Vi har set denne fejl med AVG 2012, AVG 2013, AVG 2014, AVG 2015. Både i gratis versionerne samt i betalings versionerne. Vi mistænker det er en fejl som sker mellem windows og AVG, men at det er AVG der er ringe, da vi har oplevet mange andre fejl med AVG.

Husk – skal du reinstallere, overvej at skifte din Harddisk til en SSD harddisk hvis det er en af de mekaniske modeller.

© Copyright 2018 - Hadsten Computer ApS - Søndergade 16 - 8370 Hadsten - CVR 32308503

Kontakt os på tlf. 61 30 38 66 eller kontakt@hadstencomputer.dk

Vi bruger cookies til egen statistik.
Ok